Παρακολούθηση και διαχείριση αιτήσεων και παραπόνων βάσει του ticketing συστήματος της Ομάδας ΟΠΣ (ΕΣΗΔΗΣ: 163323)
Έχει λήξει
Το έργο αφορά την «Παρακολούθηση και διαχείριση αιτήσεων και παραπόνων βάσει του ticketing συστήματος της Ομάδας ΟΠΣ». Στο πλαίσιο της υποστήριξης του συγκεκριμένου έργου απαιτείται:
- Η ολοκληρωμένης διαχείριση για την εισαγωγή, την ανάθεση, τη δρομολόγηση και τη διεκπεραίωση ενός αιτήματος, εξασφαλίζοντας έτσι την αντιμετώπιση όλων των αιτημάτων (Ticket Management)
- Η υλοποίηση των διαδικασίων workflow: ανάθεση / χρέωση αιτημάτων και elevation, παρακολούθηση εργασιών, υλοποίηση διαδικασιών escalation
- Η παροχή ολοκλήρωσης με τηλεφωνικά συστήματα Call Centre
- Η δυνατότητα ευέλικτης, άμεσης και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους χρήστες (πχ e-mail notification, tele-conference).
CPV 72253000-3
Προϋπολογισμός
33.065,00€ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ ή 41.000€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ
Διάρκεια έργου
Ένα (1) έτος, από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης
Ημερομηνίες υποβολής προσφορών
Τόπος υποβολής προσφορών
Μέσω ΕΣΗΔΗΣ
Πληροφορίες - Στοιχεία επικοινωνίας: Μέσω της λειτουργικότητας της «Επικοινωνίας» του ηλεκτρονικού διαγωνισμού στο ΕΣΗΔΗΣ.
Πληροφορίες - Στοιχεία επικοινωνίας
Μονάδα Οργάνωσης της Διαχείρισης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (ΜΟΔ ΑΕ)
Διεύθυνση
Λουίζης Ριανκούρ 78Α, Αθήνα, 115 24
Τηλ
210 7499100, 213 1310100
E-mail
Url
Ημερομηνία τελευταίας τροποποίησης:
1/7/2022