Δρομολόγηση αιτημάτων που κατατίθονται στο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων Helpdesk
Έχει λήξει
Το έργο αφορά υπηρεσίες υποστήριξης της Ομάδας Υποστήριξης Εφαρμογών Πληροφορικής ΟΠΣ αναφορικά με τη δρομολόγηση αιτημάτων που κατατίθενται στο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων Helpdesk.
Η επιλογή του Αναδόχου θα γίνει με τις διαδικασίες που προβλέπονται στο άρθρο 119 του ν. 4412/2016 (ΦΕΚ 147Α’/08-08-2016), στην περίπτωση στ. του άρθρου 1 του καταστατικού της ΜΟΔ το οποίο έχει κωδικοποιηθεί σε ενιαίο κείμενο με το άρθρο 33 του Ν. 3614/2007 και στην υπ’ αρ ΥΑ 23000/23-2-2021, για το έτος 2021.
Κριτήριο Ανάθεσης: Η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής.
Προϋπολογισμός
Τριάντα μία χιλιάδες οκτακόσια πενήντα τέσσερα ευρώ και ογδόντα τέσσερα λεπτά (31.854,84 €) μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (39.500,00€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)
Διάρκεια έργου
Ένα (1) έτος, από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.
Ημερομηνίες υποβολής προσφορών
Πληροφορίες - Στοιχεία επικοινωνίας
Μονάδα Οργάνωσης της Διαχείρισης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (ΜΟΔ ΑΕ)
Διεύθυνση
Λουίζης Ριανκούρ 78Α, Αθήνα, 115 24
Τηλ
210 7499100, 213 1310100
E-mail
Url
Ημερομηνία τελευταίας τροποποίησης:
16/7/2021