-
» Υπάρχουν οδηγίες ή βίντεο για τη χρήση του Πληροφοριακού Συστήματος Κρατικών Ενισχύσεων;
Μπορείτε να δείτε παρακάτω 3 ενημερωτικά βίντεο (How to tutorial) για τη χρήση του Πληροφοριακού Συστήματος Κρατικών Ενισχύσεων.
-
» 1. Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στο σύστημα;
-
» 2. Πώς θα εισέλθω στο σύστημα;
Tο όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας στο ΠΣΚΕ, θα τα χρησιμοποιήσετε στη σελίδα της εισόδου στο σύστημα www.ependyseis.gr/mis για να συνδεθείτε και να υποβάλετε την πρότασή σας.
-
» 3. Ξέχασα τους κωδικούς μου, τι να κάνω;
-
» 4. Τι εισάγω στο πεδίο επιβεβαίωση κωδικού;
-
» 5. Πώς γίνεται ενεργοποίηση απενεργοποιημένου χρήστη;
Μετά από 3 λανθασμένες προσπάθειες εισαγωγής του κωδικού, απενεργοποιείται ο χρήστης για λόγους ασφαλείας.
Η ενεργοποίησή του ζητείται με email στο support@mou.gr.
-
» 6. Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό μου ή άλλα στοιχεία;
Αν θέλετε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης ή κάποιο άλλο από τα στοιχεία που δηλώσατε ως χρήστης του ΠΣΚΕ, μπορείτε να το κάνετε από το γαλάζιο μενού αριστερά, στo μενού «Γενικά», στην επιλογή «Προσωπικά Στοιχεία».
-
» 7. Έχει σημασία ποιον φυλλομετρητή (browser) χρησιμοποιώ;
Για την είσοδό σας στο σύστημα, προτείνουμε να χρησιμοποιείτε Internet Εxplorer για παλιές δράσεις μέχρι και το 2016 και για τα επενδυτικά έργα του Αναπτυξιακού Ν.3299, Ν.3908 και Ν.4399. Για τις νέες δράσεις ΕΣΠΑ από 2017 και μετά προτείνουμε τη χρήση Chrome.
-
» 8. Είμαι εγγεγραμμένος χρήστης, μπορώ να προσθέσω νέα δράση;
Εάν έχετε ήδη εγγραφεί στο πληροφοριακό σύστημα, δηλαδή ήδη έχετε όνομα χρήστη και κωδικό, μπορείτε να επιλέξετε από το αριστερό μενού «Βοηθητικά» τον σύνδεσμο «Προσθήκη Υπηρεσιών». Στην οθόνη εμφανίζεται μια λίστα με τις δράσεις. Αφού κάνετε προσθήκη στη συνέχεια πατάτε το F5 για να κάνετε ανανέωση της σελίδας έτσι ώστε να εμφανιστεί η δράση σας αριστερά στο μενού και να προχωρήσετε πλέον σε νέα υποβολή.
Δείτε εδώ βίντεο με τις οδηγίες για την υποβολή πρότασης σε πρόγραμμα ενίσχυσης.
-
» 9. Πώς θα υποβάλω επενδυτικό σχέδιο στον επενδυτικό νόμο;
Για την υποβολή επενδυτικών σχεδίων στα πλαίσια του αναπτυξιακού νόμου η κάθε επιχείρηση οφείλει να αποκτήσει ξεχωριστό κωδικό, ως χρήστης υποβολής στον αναπτυξιακό. Τα στοιχεία της επιχείρησης μεταφέρονται αυτόματα στο αίτημα υπαγωγής που θα υποβάλετε.
-
» 10. Έχω κάνει "Είσοδο" στο σύστημα και δεν υπάρχει το έργο στις υποβολές μου ή με νέα εγγραφή δεν μπορεί να ξεκινήσει ενέργεια
Θα πρέπει να κάνετε "είσοδο" στο σύστημα με το όνομα χρήστη που είχατε κάνει την αρχική υποβολή του έργου. Το γεγονός ότι δεν το βλέπετε στις υποβολές σας σημαίνει ότι έχει υποβληθεί με άλλον κωδικό (πιθανόν του συμβούλου σας ή του λογιστή σας).
Αν είναι αναγκαίο να μεταφερθεί το έργο σε καινούριο κωδικό, αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε συνεργασία με τον Ενδιάμεσο Φορέα Διαχείρισης (π.χ. ΕΦΕΠΑΕ, ΕΛΑΝΕΤ, υπηρεσίες Υπουργείου και περιφερειών) στον οποίο έχετε υποβάλει την πρότασή σας. Μόνο ο συγκεκριμένος φορέας μπορεί να υποβάλει αίτημα προς τη ΜΟΔ για μεταφορά ενός έργου από έναν κωδικό σε ένα άλλον.
-
» 11. Πώς κάνω ανάθεση έργου σε ένα νέο χρήστη ώστε στη συνέχεια να μπορεί να το διαχειρίζεται αυτός;
Ως επενδυτής εγγράφεστε στο σύστημα δημιουργώντας ένα νέο χρήστη. Ακολούθως επικοινωνείτε με τον αρμόδιο Ενδιάμεσο Φορέα Διαχείρισης για να αποσταλεί αίτημα στο τεχνικό τμήμα για τη διαδικασία ανάθεσης έργου.
Επισημαίνουμε ότι μόνο ο αρμόδιος ενδιάμεσος φορέας διαχείρισης (π.χ. ΕΦΕΠΑΕ, ΕΛΑΝΕΤ, υπηρεσίες Υπουργείου και περιφερειών) μπορεί να υποβάλει στη ΜΟΔ αίτημα ανάθεσης ενός έργου σε έναν νέο χρήστη και όχι ο επενδυτής.
-
» 12. Έχω υποβάλει επενδυτική πρόταση στον Επενδυτικό Νόμο. Πώς μπορώ να αλλάξω την ηλεκτρονική μου διεύθυνση;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την αρμόδια υπηρεσία (Γενική Διεύθυνση Ιδιωτικών Επενδύσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων) στο 210-3332000.
-
» 13. Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα νέο αίτημα, π.χ. τροποποίησης, ελέγχου ή ένστασης;
Από το μενού αριστερά στην οθόνη επιλέγετε Αιτήσεις Τροποποιήσεων ή Αιτήσεις Ελέγχου ή Αιτήσεις Ενστάσεων κ.λπ. Με χρήση του εικονιδίου "Νέα εγγραφή" (με τον κίτρινο αστερίσκο επάνω δεξιά στην οθόνη, δίπλα στον εκτυπωτή), θα σας εμφανιστεί το έργο σας ώστε να προχωρήσετε στην επεξεργασία και οριστικοποίηση της ενέργειας.
-
» 14. Πώς μπορώ να ακυρώσω ένα αίτημα, π.χ. τροποποίησης, ελέγχου;
Εάν το αίτημα δεν έχει οριστικοποιηθεί (σχέδιο) και επιτρέπεται από το διαχειριστικό πλαίσιο, την ακύρωση την κάνετε εσείς. Αφού πατήσετε στον κωδικό έργου, οδηγηθείτε δεξιά στις διαθέσιμες ενέργειες και επιλέξτε την Ακύρωση. Στη συνέχεια θα σας ανοίξει ένα παράθυρο όπου θα πρέπει να επιλέξετε Αποθήκευση για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της διαγραφής.
Σε περίπτωση που η επιλογή της ακύρωσης δεν είναι διαθέσιμη ή το αίτημα είναι οριστικοποιημένο, θα πρέπει να αιτηθείτε την ακύρωση με γραπτό αίτημα στο support@mou.gr ή μέσα από το σύστημα (μενού Helpdesk, επιλέγοντας αποστολή ερωτήματος) από τον χρήστη που ξεκίνησε την ενέργεια, αναγράφοντας τον κωδικό του έργου και την πλήρη περιγραφή της ενέργειας προς ακύρωση.
-
» 15. Πώς μπορώ να αναιρέσω την "οριστικοποίησης ενέργειας";
Θα πρέπει να αιτηθείτε την αναίρεση οριστικοποίησης με γραπτό αίτημα στο support@mou.gr ή μέσα από το σύστημα (μενού Helpdesk επιλέγοντας αποστολή ερωτήματος) από τον χρήστη που ξεκίνησε την ενέργεια, αναγράφοντας τον κωδικό του έργου και την πλήρη περιγραφή της ενέργειας προς αναίρεση. Να σημειωθεί πως για την ολοκλήρωση της αναίρεσης απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του αρμόδιου ΕΦΔ (π.χ. ΕΦΕΠΑΕ, ΕΛΑΝΕΤ, υπηρεσίες Υπουργείου και περιφερειών) κατόπιν ελέγχου των προβλεπόμενων της εκάστοτε πρόσκλησης.
Στις ενέργειες του Αναπτυξιακού Νόμου, σύμφωνα με το ισχύον διαχειριστικό πλαίσιο, δεν γίνεται αναίρεση οριστικοποίησης σε υποβεβλημένο αίτημα.
-
» 16. Πώς θα προσθέσω ΚΑΔ;
Πατώντας πάνω στο εικονίδιο του μεγεθυντικού φακού θα εμφανιστεί παράθυρο διαλόγου και θα επιλέξετε τον ΚΑΔ, πληκτρολογώντας στην αναζήτηση τον Κωδικό ή από την Περιγραφή της δραστηριότητας του κωδικού.
Εάν χρησιμοποιήσετε το κουμπί "Καθαρισμός", εμφανίζεται όλη η λίστα των κωδικών δραστηριότητας και τότε μπορείτε να επιλέξετε από όλη τη λίστα τον αντίστοιχο ΚΑΔ που θέλετε και μετά θα πατήσετε το κουμπί "Επιλογή".
Εν συνεχεία, θα επιλέξετε το κουμπί "Προσθήκη" και ο επιλεγμένος ΚΑΔ έχει πλέον προστεθεί.
-
» 17. Πώς θα προσθέσω προμηθευτή;
Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση του συνδέσμου «Προσθήκη Προμηθευτή» με τον πράσινο σταυρό δεξιά στην οθόνη και τη συμπλήρωση του παραθύρου διαλόγου.
-
» 18. Πώς θα προσθέσω δαπάνη;
Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση του συνδέσμου «Προσθήκη Δαπάνης» με το αντίστοιχο εικονίδιο δεξιά στην οθόνη και τη συμπλήρωση του παραθύρου διαλόγου.
-
» 19. Από πού μπορώ να πάρω πληροφορίες και ανακοινώσεις για την προκήρυξη προγραμμάτων; Πού μπορώ να απευθυνθώ για επιχειρησιακά ερωτήματα;
Για πληροφορίες σχετικά με προκηρύξεις, μπορείτε να απευθύνεστε στον αρμόδιο Ενδιάμεσο Φορέα Διαχείρισης του προγράμματος (π.χ. ΕΦΕΠΑΕ, ΕΛΑΝΕΤ, υπηρεσίες Υπουργείου και περιφερειών).
Ανακοινώσεις για κάθε δράση θα βρείτε στις ιστοσελίδες www.espa.gr, www.ependyseis.gr, www.efepae.gr ή του εκάστοτε ΕΦΔ ανά περίπτωση.
Για επιχειρησιακά ερωτήματα στο πλαίσιο του Επενδυτικού Νόμου, θα πρέπει να απευθύνεστε στο αρμόδιο γραφείο εξυπηρέτησης επενδυτών.
-
» 20. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω γενικά με τους διαχειριστές του Πληροφοριακού Συστήματος Κρατικών Ενισχύσεων;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε στο e-mail support@mou.gr ή στη γραμμή τηλεφώνου 210 7787940.
|
|