Εάν το αίτημα δεν έχει οριστικοποιηθεί (σχέδιο) και επιτρέπεται από το διαχειριστικό πλαίσιο, την ακύρωση την κάνετε εσείς. Αφού πατήσετε στον κωδικό έργου, οδηγηθείτε δεξιά στις διαθέσιμες ενέργειες και επιλέξτε την Ακύρωση. Στη συνέχεια θα σας ανοίξει ένα παράθυρο όπου θα πρέπει να επιλέξετε Αποθήκευση για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της διαγραφής.
Σε περίπτωση που η επιλογή της ακύρωσης δεν είναι διαθέσιμη ή το αίτημα είναι οριστικοποιημένο, θα πρέπει να αιτηθείτε την ακύρωση με γραπτό αίτημα στο support@mou.gr ή μέσα από το σύστημα (μενού Helpdesk, επιλέγοντας αποστολή ερωτήματος) από τον χρήστη που ξεκίνησε την ενέργεια, αναγράφοντας τον κωδικό του έργου και την πλήρη περιγραφή της ενέργειας προς ακύρωση.